ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet Blask kobiecego piękna

Często Zadawane Pytania

Ogólne

Czym jest ShinyBox?
ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko wypełnione po brzegi starannie dobranymi kosmetykami znanych i cenionych marek. Co miesiąc nowy zestaw w limitowanej ilości za jedyne 49 zł (wysyłka gratis).
Czym są punkty ShinyStars?
ShinyBox daje Ci możliwość kolekcjonowania gwiazdek – ShinyStars, które można wymienić na darmowe pudełko ShinyBox. Pamiętaj jednak że 100 ShinyStars umożliwia Tobie wymianę na 1 Pudełko ShinyBox w miesiącu.
Jak mogę zbierać ShinyStars?
Jeśli brakuje Tobie kilku punktów ShinyStars, aby odebrać darmowe pudełko ShinyBox, przygotowaliśmy dla Ciebie kilka prostych sposobów ich zdobycia:

a) poleć Serwis znajomemu, w efekcie czego utworzy on i aktywuje konto w Serwisie oraz zapisze się do Subskrypcji - 30 ShinyStars. Pamiętaj, że za utrzymanie subskrypcji Twojego znajomego, ShinyBox przewidział dla Ciebie nagrodę w postaci dodatkowych 5 gwiazdek za każdą zrealizowana płatność. Maksymalnie Twoje konto może zostać zasilone dodatkowymi 20 ShinyStars.

b) wypełnij Profil Shiny i odbierz 20 ShinyStars,

c) prześlij swoje zdjęcia bądź krótki film prezentujący otrzymane przez Ciebie Pudełko ShinyBox i otrzymaj 5 ShinyStars.

d) podziel się swoją opinią na temat produktów zawartych w ShinyBox. Wypełnij kompletnie tylko jedną ankietę produktową, dotyczącą aktualnego pudełka ShinyBox i otrzymaj do 5 ShinyStars,

e) dokonaj zakupów w drogerii ekobieca.pl za min. 50 zł i otrzymaj 20 ShinyStars,

f) poleć koleżance zakup pojedynczego pudełka ShinyBox i otrzymaj 10 ShinyStars,
Ile produktów znajduje się w pudełkach ShinyBox?
Standardowo pudełka ShinyBox zawierają minimum 5 produktów kosmetycznych znanych i cenionych marek. Każda edycja pudełka jest inna i w każdej możesz znaleźć dla siebie coś wyjątkowego. Często dodatkową niespodzianką jest np. biżuteria, bon rabatowy do ulubionego sklepu lub ciekawy gadżet designerski. Dopełnieniem jest list przewodni prezentujących szczegółowy opis wszystkich produktów zawartych w pudełku. Więcej informacji na ich temat możesz znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce “PRODUKTY”.
Jakiej wielkości kosmetyki znajdę w pudełkach ShinyBox?
W pudełkach ShinyBox umieszczamy zarówno mini produkty jak i kosmetyki pełnowymiarowe znanych i cenionych marek. Objętość miniatur pozwali Ci jednak je w pełni przetestować i ocenić czy dane kosmetyki spełniają Twoje oczekiwania.
Czym jest i jak działa Profil Shiny?
Rejestrując się w Serwisie ShinyBox masz możliwość wypełnienia Profilu Shiny. Umożliwi on Nam uzyskanie informacji na temat Twoich oczekiwań, a w przyszłości pozwoli na jak najlepsze dopasowanie kosmetyków do Twoich potrzeb. Pamiętaj, w każdej chwili możesz dokonać edycji danych zawartych w swoim Profilu Shiny.
Kiedy poznam zawartość najnowszego pudełka ShinyBox?
Dzięki oddanym klientkom oraz użytkowniczkom Serwisu ShinyBox pierwsze opinie, recenzje oraz liczne zdjęcia prezentujące zawartość najnowszej edycji ShinyBox możesz zobaczyć na naszym FB profilu dostępnym pod: https://www.facebook.com/shinyboxpl?ref=hl Koniecznie tam zajrzyj. Co miesiąc przed realizacją wysyłki przygotowujemy również zestaw zagadek i podpowiedzi, dzięki którym masz szansę odkrycia “tajemniczej” zawartości najnowszego ShinyBox, tuż przed jego wysyłką.

Pamietaj jednak, że standardowo zawartość pudełka ShinyBox zostaje opublikowana na stronie głównej www.shinybox.pl w zakładce “Pudełka” po kilku dniach od realizacji pierwszej wysyłki aktualnej edycji ShinyBox.

Zamówienia i płatności

Jakie są dostępne oferty zakupu pudełka ShinyBox?
ShinyBox wychodząc na wprost Twoim oczekiwaniom udostępnił szeroką ofertę zakupu pudełek ShinyBox:

Subskrypcja, dzięki której pudełko ShinyBox zamawiasz tylko raz, a kolejne dostarczane są do Ciebie co miesiąc. Płatność pobierana jest automatycznie każdego miesiąca, zatem nie musisz pamiętać o ponownym złożeniu zamówienia na najnowsze pudełko ShinyBox i masz gwarancję, że otrzymasz je w pierwszej kolejności. Subskrypcję możesz opłacać za pomocą karty kredytowej lub poprzez Serwis PayPal. W dowolnej chwili możesz również z niej zrezygnować.

Zamówienie pakietowe dzięki któremu otrzymasz jedno pudełko ShinyBox przez odpowiednio 3, 6 lub 12 kolejnych miesięcy. Płatności za wybrany pakiet dokonujesz z góry, więc nie musisz pamiętać o ponownym złożeniu zamówienia na najnowsze pudełko ShinyBox. Dodatkowo w zależności od wybranej oferty pakietowej otrzymasz zniżkę lub jedno pudełko ShinyBox za darmo.

Zamówienia jednorazowe, dzięki którym możesz zakupić najnowszą edycję pudełka ShinyBox lub pudełka archiwalne, o ile są dostępne w sprzedaży.
Czy mogę otrzymać pudełko ShinyBox za darmo?
Oczywiście, że tak. Wystarczy że uzbierasz 100 ShinyStars, które następnie wymienisz na darmowe pudełko ShinyBox, które zostanie wysłane do Ciebie bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Pamiętaj, że każde 100 gwiazdek możesz wymienić na jedno pudełko w miesiącu.
Jakie są dostępne systemy płatności w Serwisie ShinyBox.pl?
Serwis ShinyBox umożliwia Tobie zakup pudełek za pośrednictwem dwóch systemów płatności:

- DotPay, który umożliwia rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem. NIE WYMAGA posiadania konta w serwisie dotpay.pl

- PayPal, który umożliwia dokonywania płatności internetowych. WYMAGA posiadania konta zarejestrowanego w serwisie PayPal.pl

- Espago, który umożliwia dokonywanie płatności internetowych. NIE WYMAGA posiadania konta w serwisie espago.pl

Istnieje również możliwość dokonania zakupu “za pobraniem”.
Kiedy pobierana jest opłata za subskrypcję?
Opłata za każde kolejne Pudełko ShinyBox zamówione w ramach subskrypcji, jest realizowana 25 dnia każdego miesiąca. W przypadku braku środków na Twoim koncie, w ciągu kilku następnych dni podejmowane są kolejne próby pobrania opłaty. Ważne jest, by 25 dnia każdego miesiąca środki na opłacenie pudełka były dostępne na Twoim koncie, ponieważ zagwarantuje to ciągłość subskrypcji.
Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili? W jaki sposób?
Tak, oczywiście w każdej chwili możesz dokonać rezygnacji z zamówionej subskrypcji. Pamiętaj jednak, że rezygnacja z niej po 25 dniu danego miesiąca (dzień w którym pobierana jest cykliczna opłata za Pudełko ShinyBox) spowoduje, że pobrana kwota nie zostanie zwrócona na Twoje konto, a w rezultacie otrzymasz Pudełko ShinyBox za ten miesiąc. W zależności od wyboru systemu płatności możesz zrezygnować z subskrypcji w następujący sposób:

- PayPal - dezaktywuj dyspozycję realizowania na rzecz Serwisu ShinyBox opłat cyklicznych w swoim profilu w serwisie PayPal.

- Espago - dezaktywuj dyspozycję realizowania na rzecz Serwisu ShinyBox opłat cyklicznych w ustawieniach swojego konta w Serwisie ShinyBox (Historia Zamówień).
Jak mogę zrealizować płatność za subskrypcję ShinyBox?
Płatności za subskrypcję dokonasz za pośrednicwtem systemu płatności PayPal lub Espago.
Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe koszty?
Nie martw się, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu dokonania zakupu pudełka ShinyBox w ramach subskrypcji lub zamówienia pakietowego. Wszelkie koszty związane z realizacją wysyłki w przypadku zakupu subskrypcyjnego i zakupu pakietowego ponosi tylko i wyłącznie Serwis ShinyBox.
Czy mogę wymienić swoje ShinyStars na dodatkowe pudełko mając aktywną Subskrypcję?
Posiadając aktywną Subskrypcję możesz wymienić ShinyStars na dodatkowe pudełko ShinyBox, bez przerywania swojej Subskrypcji. ShinyStars w przypadku posiadania aktywnej subskrypcji możesz wymienić na dowolne pudełko ShinyBox, możesz to zrobić raz w miesiącu.
Czym jest Klub VIP?
Klub VIP to grono stałych Klientek ShinyBox, które nagradzamy za ich lojalność i zaufanie. Każdy członek Klubu VIP otrzymuje szeroki pakiet korzyści, do których zaliczamy m.in.:

- dodatkowy prezent niespodziankę, wysyłany raz na 6 miesięcy,
- pierwszeństwo uczestnictwa w akcjach promocyjnych (np. vouchery promocyjne, udział w konkursach)
- wysyłkę pudełka GRATIS,
- otrzymywanie ofert specjalnych w pierwszej kolejności,
- gwarancję otrzymania pudełka ShinyBox w pierwszej kolejności.
Jak mogę dołączyć do Klubu VIP?
Do Klubu VIP dołączysz automatycznie:

- po wykupieniu pakietu na 12 miesięcy w przedsprzedaży przed realizacją pierwszej wysyłki danej edycji lub
- wraz z otrzymaniem min. 6 z rzędu pudełka w ramach jednej i tej samej subskrypcji. W tym przypadku najnowsze edycje pudełek ShinyBox muszą być zamawiane w ramach subskrypcji nieprzerwanie.

Dołącz do Klubu VIP już teraz zamawiając pakiet na 12 miesięcy lub rozpocznij subskrypcję: http://shinybox.pl/buy-now
Pamiętaj, że w przypadku subskrypcji ważne jest zachowanie ciągłości zamawianych najnowszych pudełek ShinyBox w ramach jednej i tej samej subskrypcji. Dodatkowy prezent niespodzianka w ramach przynależności do Klubu VIP dołączany jest do czerwcowej i grudniowej edycji pudełka ShinyBox.

Wysyłka

Kiedy realizowana jest wysyłka najnowszej edycji pudełka ShinyBox?
Pierwsza wysyłka najnowszej edycji ShinyBox realizowana jest zazwyczaj w połowie miesiąca. O terminie jej realizacji zostaniesz poinformowana m.in. za pośrednictwem FanPage’a ShinyBox. W pierwszej kolejności realizowana jest wysyłka pudełek ShinyBox zakupionych w ramach Subskrypcji lub zamówienia pakietowego. Kolejne zamówienia realizowane są na bieżąco i wysyłane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia.
W jaki sposób dostarczane są pudełka ShinyBox?
Zamówione pudełko ShinyBox dostarczone jest na wskazany przez Ciebie adres za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Kurier 48.
Czy wysyłka pudełka ShinyBox realizowana jest jedynie na terenie Polski?
Tak, wysyłka pudełek ShinyBox realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Nie wysyłamy ich obecnie za granicę.
Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy pudełka ShinyBox?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Adres dostawy możesz zmienić w trakcie dokonywania zamówienia na pudełko ShinyBox. Po zamówieniu pudełka ShinyBox również możesz dokonać zmiany adresu dostawy. W tym celu prosimy o wskazanie nowego adresu dostawy drogą e-mail na kontakt@shinybox.pl, w terminie min. 3 dni kalendarzowych przed datą realizacji pierwszej wysyłki najnowszej edycji pudełek ShinyBox.
Czemu przy składaniu zamówienia na pudełko ShinyBox wymagane jest podanie numeru telefonu?
Dokładamy wszelkich starań by Twoje pudełko ShinyBox zostało szybko dostarczone na wskazany przez Ciebie adres. Jeżeli kurier nie zastanie Ciebie w domu/biurze za pierwszym razem, może kontaktować się z Tobą telefonicznie, celem ustalenia terminu ponownego doręczenia Twojego pudełka, dlatego tak ważne jest podanie aktualnego numeru telefonu.
Czy ponoszę dodatkowe koszty za dostawę pudełek ShinyBox?
Dostawa pudełek ShinyBox w ramach zakupów subskrypcyjnych oraz pakietowych jest zawsze GRATIS. Wyjątek stanowi opcja zakupu pojedynczego pudełka ShinyBox i pudełka ExtraBox, w wyniku czego ponosisz koszt wysyłki pudełka.

Cennik kosztów wysyłki pojedynczych pudełek ShinyBox i pudełek ExtraBox:

- przedpłata - koszt wysyłki 10 zł

- za pobraniem - koszt wysyłki 13 zł (z wyłączeniem pudełek ExtraBox)

Mój ShinyBox

Czy produkty z pudełka ShinyBox są dopasowane do moich indywidualnych potrzeb?
Celem ShinyBox jest dostarczenie Tobie każdego miesiąca kosmetyków znanych i cenionych marek. Dzięki ShinyBox będziesz na bieżąco z trendami kosmetycznymi, które możesz spokojnie testować w domowym zaciszu. Oczywiście, może się zdarzyć się tak, że w danej edycji pudełka ShinyBox znajdzie się produkt, który nie będzie Tobie odpowiadał. Staramy się jednak robić wszystko co w naszej mocy, aby zawartość pudełek spełniała wszystkie Twoje wymagania. Z pewnością w szerokiej ofercie ShinyBox znajdziesz produkty które idealnie spełnią Twoje oczekiwania. Pamiętaj, by wypełnić Profil Piękna. Dzięki niemu poznamy Twoje preferencje, co w przyszłości umożliwi nam jeszcze lepsze dopasowanie kosmetyków do Twoich potrzeb.
Gdzie znajdę informację o produktach z mojego pudełka ShinyBox?
Podstawowe informacje o produktach znajdziesz w liście przewodnim, który dołączany jest do każdego pudełka ShinyBox. Każdy kosmetyk jest również przedstawiony na naszej stronie internetowej w zakładce “Poznaj ShinyBox”. Tutaj również możesz sprawdzić jakie kosmetyki znalazły się w archiwalnych pudełkach ShinyBox. Z charakterystyką, zastosowaniem oraz ceną rynkową kosmetyków z nowej edycji boxów będziesz mogła się zapoznać, po realizacji jej pierwszej wysyłki.
Czy mam możliwość oceny produktów zawartych w pudełku ShinyBox?
Oczywiście, że tak. Jeżeli chcesz podzielić się swoją opinią na temat kosmetyków zawartych w pudełku ShinyBox wystarczy, że wypełnisz jedną ankietę produktową, która dotyczy aktualnej edycji pudełka.
Ile czasu mam na wypełnienie ankiety produktowej?
Ankieta produktowa dotycząca aktualnego pudełka ShinyBox jest dostępna na naszej stronie internetowej w okresie ok. 1 miesiąca, licząc od daty realizacji jego pierwszej wysyłki.
Kiedy otrzymam ShinyStars za wypełnienie ankiety produktowej?
ShinyStars za wypełnienie ankiety produktowej otrzymasz w ciągu 5 dni od dnia wyłączenia jej dostępności w Serwisie ShinyBox. Pamiętaj, że ankietę dotyczącą aktualnego pudełka ShinyBox możesz uzupełnić w czasie realizacji wysyłki aktualnej edycji pudełka tj. w okresie ok. 1 miesiąca.

Reklamacje i zwroty

W jakim czasie należy zgłaszać uszkodzenia niewidoczne w momencie dostawy?
Reklamacje dotyczące uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy Pudełka ShinyBox lub Pudełka ShinyBox Extra (np. gdy opakowanie produktu uległo uszkodzeniu w skutek czego kosmetyk się rozlał, rozsypał etc.) jak również reklamacje dotyczące braku któregoś z produktów będącego standardową zawartością Pudełka ShinyBox lub Pudełka ShinyBox Extra, należy zgłosić do BOK ShinyBox niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy.
Jak reklamować uszkodzenia niewidoczne w momencie dostawy?
Pamiętaj! Aby złożyć reklamację dotyczącą uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy, należy niezwłocznie na kontakt@shinybox.pl przesłać zdjęcia uszkodzonego produktu lub informację o braku któregoś z produktu będącego standardową zawartością Pudełka ShinyBox lub Pudełka ShinyBox Extra. Po weryfikacji przesłanych zdjęć i pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej w ten sposób reklamacji ShinyBox prześle Tobie nowy kosmetyk.
Co gdy na podstawie przesłanych zdjęć nie można stwierdzić uszkodzenia produktu?
W sytuacji kiedy na podstawie otrzymanego zdjęcia uszkodzonego produktu nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że jest on niezdatny do użytku, poprosimy Ciebie o jego odesłanie do siedziby ShinyBox, celem wyjaśnienia sytuacji.
Czy można dokonać zwrotu zakupionego Pudełka ShinyBox lub Pudełka ShinyBox Extra?
Oczywiście, że tak. Zakupione Pudełko ShinyBox lub Pudełko ShinyBox Extra możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu dostarczenia zakupionego przez Ciebie pudełka. Pamiętaj jednak, że zwracane pudełko, w szczególności kosmetyki w nim zawarte nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalne oraz niezniszczone opakowania. Oświadczenie dotyczące zwrotu zakupionego przez Ciebie Pudełka ShinyBox lub Pudełka ShinyBox Extra możesz złożyć w dowolnej formie, np. za pośrednictwem poczty elektornicznej, formularza kontaktowego lub elektronicznego formularza
Nasz Serwis używa plików cookie, by zapewnić naszym Użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Bez niektórych plików cookie Serwis nie mógłby działać. Inne pliki cookie pomagają nam rozpoznawać Użytkowników lub zorientować się, które treści w Serwisie są dla nich najciekawsze i najbardziej przydatne, przez co możemy ciągle ulepszać nasz Serwis i dostosowywać go do potrzeb Użytkowników. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie i ich funkcjach znaleźć można  tutaj.