ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet Blask kobiecego piękna

Jesteśmy piękne - kampania marki Dove

2017-07-11 13:49 2 komentarzy

wróć

Marka Dove od ponad 60 lat wspiera kobiety w poszukiwaniach prawdziwego piękna. Od 2004 roku konsekwentnie  inicjuje kampanie, które zwracają uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety dokonują samooceny oraz definiują swoje piękno w odniesieniu do kanonów urody lansowanych w mediach i popkulturze.

 

 

Jesteśmy piękne to hasło przewodnie kampanii społecznej, którą marka Dove kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku rozmowę z Polkami nt. prawdziwego piękna. To swego rodzaju manifest, który ma zachęcić kobiety do poszukiwania i docenienia własnego piękna, bowiem jak pokazują badania tylko 2 na 10 Polek czują się piękne. Czas to zmienić!

 

Pierwsza kampania na rzecz prawdziwego piękna miała miejsce w 2004 roku i wywołała prawdziwą burzę dyskusji nt. kobiecego piękna. Dove było bowiem pierwszą marką, która zamiast modelek zdecydowała się wykorzystać w komunikacji prawdziwe kobiety – konsumentki, które zachwycały zarówno pełnymi kształtami, jak i drobną figurą. Były niskie i wysokie – jednym słowem – prawdziwe. Kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove - How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na urodę czy wiek. Bez kompromisów rozprawiały się też z lansowanym w mediach kanonem piękna, który jest nieosiągalny dla większości kobiet. 

W tym roku marka Dove idzie o krok dalej, prezentując nowe spojrzenie na świat i sytuację kobiet. Świat, w którym postęp technologiczny sprawił, że przepływ i poziom wymienianych informacji uległ zmianie. Media – telewizja, radio, prasa i internet, z jednej strony dostarczają inspiracji, ale także silnie kształtują nasze wyobrażenia nt. otaczającego świata i kanonów piękna, wskazując co jest społecznie akceptowalne, a co odbiega od ogólnie przyjętej normy. Z kolei media społecznościowe sprawiają, że jesteśmy on-line 24h na dobę i wywierają realny wpływ zarówno na naszą samoocenę, jak i na relacje międzyludzkie. Wyniki Dove Global Beauty & Confidence Report pokazują, że kobiety, bez względu na wiek i kraj pochodzenia, w coraz mniejszym stopniu postrzegają siebie jako osoby atrakcyjne, co niekorzystnie przekłada się na ich pewność siebie w różnych sytuacjach życiowych. Współczesne kobiety i dziewczęta odczuwają też coraz większą, płynąca z mediów i reklamy, presję dotycząca idealnego wyglądu, której trudno sprostać. Stąd konieczność stworzenia nowej definicji piękna, dzięki której każda z nas czułaby się atrakcyjna, taka jaka jest naprawdę.

 

Tymczasem, aż 7 na 10 Polek przyznaje, że brakuje im pewności siebie i nie są zadowolone ze swojej sylwetki. Ponad połowa Polek (60%) ma zastrzeżenia do swojej urody, a aż 3 na 10 kobiet twierdzą, że nie mają czasu, aby wystarczająco o siebie zadbać. Nie dziwi zatem fakt, że dla wielu kobiet pielęgnacja jest jednym z kluczowych elementów, który wpływa na poczucie piękna. Zadbane i wypielęgnowane kobiety czują się nie tylko piękniejsze, ale i szczęśliwsze. Dlatego przeważająca liczba Polek (86%) podkreśla, że dba o ciało i włosy w domu przeznaczając na pielęgnację od 15 do 30 minut dziennie. Z kolei ponad połowa Polek (54%) poza zabiegami pielęgnacyjnymi przyznaje, że dba również o zdrowy styl życia i dietę – jest to zdecydowanie bardziej świadoma grupa konsumentek, która zdaje sobie sprawę, że wygląd i kondycja naszej skóry są wypadkową prowadzonego przez nas stylu życia i stosowanej pielęgnacji. Tylko 21% kobiet przyznaje, że w pielęgnacji urody korzysta z pomocy specjalistów. Ten niski współczynnik tylko potwierdza teorię, że w przeważającej większości Polki same starają się zadbać o swój wygląd i samopoczucie, sięgając po ogólnie dostępne na rynku kosmetyki.

 

 

Podstawowym zabiegiem pielęgnacyjnym jest mycie, które wywiera ogromny wpływ na kondycję naszej skóry. Warto podkreślić, że naskórek pełni bardzo ważną funkcję swoistej bariery ochronnej, która z jednej strony zapobiega wnikaniu substancji drażniących w głąb, z drugiej zapobiega nadmiernej ucieczce wody z naskórka. Dlatego warto sięgać po kosmetyki, które delikatnie oczyszczają skórę, nie powodując podrażnień i uszkodzeń naskórka.

 

Znaczna część Polek chce zapobiegać suchości skóry, dlatego też w pielęgnacji nie powinno zabraknąć balsamów i kremów, które zapewnią odpowiednie nawilżenie i odżywienie skóry, a także będą wpływały na jej jędrność. Poza troską o kondycję skóry kobiety przykładają również ogromną wagę do wyglądu włosów. Zadbane i zdrowo wyglądające są nie tylko wspaniałą ramą dla twarzy, ale podobnie jak dłonie stają się najlepszą wizytówką każdej kobiety. Niestety w pogoni za trendami i modą to właśnie włosy cierpią najbardziej z powodu codziennych zabiegów stylizacyjnych oraz farbowania. Aby przywrócić im blask i zdrowy wygląd nie wystarczy codzienne mycie. Przesuszone, osłabione i zniszczone włosy wymagają głębokiej regeneracji i kosmetyków o zaawansowanych technologicznie formułach, które odżywią i nawilżą pasma, bez zbędnego obciążania fryzury.

 

 

Musimy również pamiętać, że kluczem do sukcesu w pielęgnacji ciała jest dobór kosmetyków odpowiednich do kondycji skóry i włosów oraz regularna, systematyczna pielęgnacja, która dzień po dniu wydobywa naturalne piękno każdej kobiety. Dlatego, kierując się misją marki, sztab ekspertów, pracujący nad formułami kosmetyków Dove, nieustannie tworzy zaawansowane technologicznie kosmetyki, które nie tylko pielęgnują skórę i włosy, ale również rozpieszczają zmysły. Dzięki temu codzienna pielęgnacja zmienia się w niezwykły rytuał, który pozwala kobietom na całym świecie w domowym zaciszu odkrywać, wydobywać i doceniać ich prawdziwe piękno. Wbrew pozorom to nie charakterystyka top modelki, ale sformułowania po które sięgają Polki opisując urodę swoich przyjaciółek, matek czy córek. Stąd prosty wniosek, że kobiety potrafią dostrzegać i komplementować piękno innych kobiet. Czy potrafią zatem dostrzec swoje prawdziwe piękno?


Z tym niestety Polki mają duży problem. Pytanie – Czy Ty jesteś piękna? – z jednej strony rodzi zdziwienie, z drugiej wprawia w zakłopotanie. I choć kobiety z łatwością zachwycają się urodą innych, okazuje się, że nie potrafią docenić własnego piękna.

 

 

 

Kampania Jesteśmy Piękne zaprezentowana zostanie w wielu odsłonach, z wykorzystaniem wysokozasięgowych mediów. 60 sekundowy film promujący kampanię będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kinach.

 

Komentarze

IZABELA Cetera 2017-07-15 16:45:26

Cudowna kampania pozwalająca każdej kobiecie uwierzyc w siebie, ze jest piękna...

Elżbieta 2017-07-11 14:26:52

Marka Dove towarzyszy mi od wielu lat. Za każdym razem zaskakuje mnie bardziej!

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Nasz Serwis używa plików cookie, by zapewnić naszym Użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Bez niektórych plików cookie Serwis nie mógłby działać. Inne pliki cookie pomagają nam rozpoznawać Użytkowników lub zorientować się, które treści w Serwisie są dla nich najciekawsze i najbardziej przydatne, przez co możemy ciągle ulepszać nasz Serwis i dostosowywać go do potrzeb Użytkowników. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie i ich funkcjach znaleźć można  tutaj.