ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet Blask kobiecego piękna

Jędrne pośladki

2016-08-30 10:06 1 komentarzy

wróć

Jeśli nie znosisz nosić dopasowanych spodni lub obcisłych sukienek, bo nie czujesz się pewnie ze swoim tyłkiem, nie jesteś sama. Jednak istnieje mnóstwo szybkich i skutecznych trików które można zastosować, żeby w bardzo krótkim czasie wyćwiczyć sobie mięśnie pośladków. By mieć jędrne pośladki, pamiętaj o następujących rzeczach:

 

 

1) Rób dużo przysiadów

Jeżeli chodzi o stworzenie wyrzeźbionych mięśni pośladków, przysiady stanowią jedno z kluczowych ćwiczeń. Przyczyniają się do spalania tłuszczu i naprawdę uruchamiają mięśnie w pośladkach i udach, poprawiając stopień ich napięcia. Nie potrzebujesz żadnego specjalnego sprzętu żeby wykonać standardowy przysiad, zatem możesz je ćwiczyć nawet podczas przerwy na lunch lub też w każdym miejscu w którym cieszysz się odrobiną prywatności. Musisz po prostu stanąć ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion i zginać kolana, robiąc przysiad. Możesz zacząć od dwóch serii po dziesięć powtórzeń, a następnie zwiększać liczbę i częstotliwość, kiedy poczujesz się silniejsza. Dodatkowo możesz wykonać trudniejszą wersję przysiadu, stając plecami przy ścianie kiedy przybierasz początkową pozycję.

 

2) Poświęć czas na uniesienia bioder

Żeby wykonać to ćwiczenie, połóż się płasko na plecach i podnieś kolana (trzymając stopy na podłodze). Następnie unieś biodra prosto w górę aż utworzą prostą linię z nogami. W idealnym świecie powinno utrzymać się tą pozycję przez co najmniej 10 sekund, ale może się okazać że na początku 5 sekund brzmi bardziej realistycznie. Podczas wykonywania uniesienia bioder pamiętaj o opuszczaniu ich powoli żeby nie doznać kontuzji pod koniec ćwiczenia.

 

3) Zacznij ćwiczyć jogę

Joga poprawia napięcie mięśni oraz gibkość wszystkich obszarów Twojego ciała, więc Twoje pośladki na pewno też na tym skorzystają i staną się bardziej jędrne. Jeśli tylko uda Ci się znaleźć czas na dwa lub trzy zajęcia (lub sesje) jogi w tygodniu, ładniejszy kształt pośladków zacznie się pojawiać po kilku tygodniach systematycznego wysiłku.

 

4) Wykonuj wypady

Wypady są niezwykle pomocne jeśli skupiasz się na poprawie wyglądu swoich pośladków, są też stosunkowo łatwe do wykonania. Możesz zacząć od tego, że stoisz z lewą nogą w tyle, a prawą wysuniętą do przodu, następnie zegnij prawe kolano i zejdź w dół robiąc wypad. Teraz powtórz ćwiczenie, ale przenieść ciężar na lewą nogę. Możesz zacząć od tylko paru powtórzeń i z czasem, kiedy Twoje ciało już się przyzwyczai do ćwiczenia, dojść do wykonywania większych serii wypadów.

 

5) Doceń korzyści treningu kardio

Mimo iż możesz być przekonana, że trening siłowy odgrywa najważniejszą rolę w ujędrnianiu Twoich pośladków, trening kardio również się przydaje. Wszystko co wymaga wzmocnienia ud i nóg pomoże także Twojemu tyłkowi, zatem wpisz do swojego rozkładu zajęć regularne sesje ze spinningiem, bieganiem i ćwiczeniem na orbitreku.

 

6) Poszukaj zajęć ABT (dobre na jędrne pośladki i mięśnie brzucha)

Jedne z najbardziej popularnych zajęć fitness, mają za zadanie wyrzeźbienie i wzmocnienie Twojego brzucha i pośladków, więc rozejrzyj się z nimi w swoim klubie fitness lub centrum rekreacyjnym.

 

7) Zajmij się swoim zdrowiem

Jeśli zależy Ci na zdrowym wyglądzie i ładnie zarysowanych mięśniach, ćwiczenia to nie jedyny składnik tego równania. Musisz także zmienić swoją dietę, spożywać więcej owoców i warzyw, ograniczając niezdrowe tłuszcze i węglowodany. Jeśli uda Ci się zadbać o ogólną kondycję swojego ciała, poprawie ulegnie także wygląd Twoich pośladków.

 


 

Pamiętaj również o najnowszej edycji pudełka ShinyBox, która została przygotowana specjalnie dla Ciebie razem z Jatomi Fitness PolskaWrześniowe pudełko ShinyBox to ogromna dawka pozytywnej energii i motywacji, niezbędnej do tego by zmienić swoje życie na lepsze. Podejmij z nami to wyzwanie i zamów swój zestaw teraz: http://bit.ly/2bMeMYF.

 

 

Komentarze

Beata Tarasiewicz 2016-08-30 18:27:53

Marzę o tym żeby mieć takie właśnie to atrybut każdej kobiety,no i oczywiście piękny uśmiech i jędrne piersi ,nogi bez grama cellulitu

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Nasz Serwis używa plików cookie, by zapewnić naszym Użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Bez niektórych plików cookie Serwis nie mógłby działać. Inne pliki cookie pomagają nam rozpoznawać Użytkowników lub zorientować się, które treści w Serwisie są dla nich najciekawsze i najbardziej przydatne, przez co możemy ciągle ulepszać nasz Serwis i dostosowywać go do potrzeb Użytkowników. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie i ich funkcjach znaleźć można  tutaj. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć  tutaj.