ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet Blask kobiecego piękna

Ćwiczenia na kształtne i jędrne pośladki

2014-04-23 07:30 16 komentarzy

wróć

Chcesz do wakacji nadać swoim pośladkom jędrności i pożądanego kształtu, by móc bez skrępowania paradować po plaży? Misja zatwierdzona! Jeżeli zaczniesz regularne ćwiczenia już teraz - do lata staniesz się posiadaczką zgrabnej i jędrnej pupy, której pozazdrości Ci niejedna kobieta. Zobacz jak i ile ćwiczyć, aby już wkrótce zobaczyć naprawdę spore efekty.

 

 

Przed treningiem na dolne partie ciała warto włączyć ćwiczenia aerobowe takie jak: marsz, bieg, jazda na rowerze, podskoki, wypady, przysiady. Taki trening wykonywany ok. 40 minut dziennie, trzy razy w tygodniu daje najlepsze efekty w spalaniu nadmiaru tkanki tłuszczowej. Warto również zmodyfikować codziennie przyzwyczajenia. Wystarczy zrezygnować z windy na rzecz schodów – jest to świetny trening na mięśnie pośladków.

 

 

Ćwiczenia na dolne partie ciała

  1. Ćwiczenie wykonuj na stojąco, a dłonie oprzyj na biodrach. Wykonaj wypad jednej nogi do tyłu, utrzymując proste plecy. Po wykonaniu 10 powtórzeń - zmień nogę.

 

  1. Następnie stań w rozkroku do szerokości bioder, a dłonie połóż na biodrach. Poprzez powolne uginanie kolan schodź w dół i w takim samym tempie wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie należy wykonywać w 5 seriach po 8 powtórzeń, każdą serię kończąc w przysiadzie.

 

  1. W klęku podpartym (dłonie na szerokości ramion) podnoś na zmianę lewą i prawą nogę, uginając  ją w kolanie, byś poczuła pracę pośladków. Tak samo jak w ćwiczeniu drugim, wykonujemy 5 serii po 8 powtórzeń.

 

  1. Połóż się na brzuchu, a czoło oprzyj na dłoniach. Unoś powoli wyprostowaną prawą nogę 10 razy, następnie zmień nogę. Ćwiczenie należy powtórzyć 2 razy.

 

  1. Następnie połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, ręce ułóż wzdłuż ciała. Ćwiczenie polega na powolnym i równomiernym unoszeniu i opuszczaniu miednicy. By wzmocnić intensywność ćwiczeń - przybliż pięty ku pośladkom. Ćwiczenie składa się z 2 serii po 8 powtórzeń.

 

Regularne ćwiczenia i odpowiednia dieta na pewno poprawią wygląd Twoich pośladków. Dla poprawy jędrności skóry warto sięgnąć również po kosmetyki wyszczuplające, które mają w swoim składzie substancje pomagające spalić tkankę tłuszczową. Pamiętaj jednak, że nie zastąpią one solidnego treningu!

 

Więcej skutecznych ćwiczeń na różne partie ciała znajdziesz TUTAJ.

 

Komentarze

Anna 2014-04-30 10:26:43

Świetne ćwiczenia, muszę je wypróbować:) Jak na razie na te partie ciała stosowałam jeden rodzaj ćwiczeń czyli przysiady ale warto wprowadzić urozmaicenie, a efekty zapewne przyjdą szybciej :)

Joanna N. 2014-04-28 11:57:11

Warto pamiętać o tylnej części naszego kochanego ciała i o nią dbać i ćwiczyć systematycznie.

Magdalena 2014-04-28 09:48:12

Lato coraz bliżej,więc trzeba zacząć intensywniej ćwiczyć.

Anita 2014-04-25 15:39:08

Szkoda, że podpieracie opisów zdjęciami. Byłoby łatwiej zerkać jak już się ćwiczy.

Dominika 2014-04-25 11:26:53

Jesli chodzi o 5te ćwiczenie to działa! Ze dwa trzy lata temu byłam mocno zabiegana i nie mialam czasu na ćwiczenia, wtedy wpadłam na pomysł aby ćwiczyc podczas np. porannej toalety... tzn. ze myjąc zeby robilam właśnie to piąte ćwiczenie. Zawsze to było kilka minut rano i wieczorem i ani się obejrzałam jak pośladki wróciły na swoje miejsce!

Carolina 2014-04-25 07:23:54

dzieki, wlasnie zabieram sie do pracy:D

Ania 2014-04-24 16:28:12

Znam kilka z tych ćwiczeń, a że lato idzie męka się zaczyna trzeba mieć piękne ciało żeby w kostiumie ładnie wyglądać :)

Marlena 2014-04-23 13:51:02

Fajne cwiczenia. Wiele z nich wykonuje - podobnie :) Motywacji wciąż brakuje ale poooowolutku leci :) Pogoda dopisuje więc i cwiczenia lepej się wykonuje!! :)

Marlena 2014-04-23 13:50:57

Fajne cwiczenia. Wiele z nich wykonuje - podobnie :) Motywacji wciąż brakuje ale poooowolutku leci :) Pogoda dopisuje więc i cwiczenia lepej się wykonuje!! :)

Teresa M 2014-04-23 11:22:00

Całkiem proste, a zarazem przyjemne ćwiczenia :) polecam!

Dominika 2014-04-23 09:41:18

Super rady:)

Kamila 2014-04-23 08:27:46

No to do roboty :D

Emilia 2014-04-23 08:10:52

Nad tą partią ciała pracuję od dawna :D

Nina 2014-04-23 07:54:43

Większość ćwiczeń jest mi dobrze znana, ale pojawiło się jedno, które musze wypróbować. Co więcej slyszałam , że na pośladki jest tez bardzo dobre tzw. wyzwanie przysiadowe , które trwa 30 dni. Każdego dnia robi się przysiady dokładając o kilka więcej, a po 6 dniach jest jeden dzień przerwy. Startuje się od 50 a kończy chyba na 250!!! Brzmi masakrycznie, ale jak widziałam efekty to wydaje mi się, że warto się pomęczyć! :)

Barbara 2014-04-23 06:37:30

Ćwiczenie 5 uwielbiam :) Zawsze ćwiczę z synkiem, który siedzi mi na miednicy i ma wielką radochę z tego, że się unosi :)

Monika 2014-04-23 06:19:58

No to zabieram się do pracy :D Właśnie nad tą partią ciała muszę popracować

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Nasz Serwis używa plików cookie, by zapewnić naszym Użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Bez niektórych plików cookie Serwis nie mógłby działać. Inne pliki cookie pomagają nam rozpoznawać Użytkowników lub zorientować się, które treści w Serwisie są dla nich najciekawsze i najbardziej przydatne, przez co możemy ciągle ulepszać nasz Serwis i dostosowywać go do potrzeb Użytkowników. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie i ich funkcjach znaleźć można  tutaj. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć  tutaj.